Coroner antibodies in the body of pop empress Madonna

Spread the love

পপ সম্রাজ্ঞী ম্যাডোনার দেহে করোনার অ্যান্টিবডিগুলি

The presence of coronavirus antibodies has been found in the body of pop queen Madonna. The singer gave this news on Instagram herself. He is planning to leave the long quarantine and go on a long drive. News from Sky News.

The 61-year-old artist said in his Corona Diary that he tested positive for Covid-19 antibodies.

I found out the day before that I have antibodies in my body. So tomorrow I will go to Long Drive with the car. And Covid-19 will breathe life into the air. I hope the bright sun will rise tomorrow.

The presence of antibodies in the body means that the person was infected with corona at some point. However, the US Centers for Disease Control and Prevention has not yet confirmed that having antibodies means the body’s immune system is developed.

The World Health Organization (WHO) says that having a Covid 19 antibody in one’s body does not mean that one will not get a second coronavirus.
Earlier in the day, Madonna made a comment while in quarantine. He called the Corona epidemic “The Great Equalizer.”
However, Madonna later donated 10 million to Gates Philanthropy Partners Covid-19 Therapeutics Accelerator.

পপ কুইন ম্যাডোনার শরীরে করোনাভাইরাস অ্যান্টিবডিগুলির উপস্থিতি পাওয়া গেছে। সংগীতশিল্পী নিজেই ইনস্টাগ্রামে এই খবর দিয়েছেন। তিনি দীর্ঘ কোয়ারানটাইন ছেড়ে দীর্ঘ ড্রাইভে যাওয়ার পরিকল্পনা করছেন। স্কাই নিউজ থেকে খবর।

৬ ১ বছর বয়সী এই শিল্পী তার করোনার ডায়েরিতে বলেছেন যে তিনি কোভিড -১৯ অ্যান্টিবডিগুলির জন্য ইতিবাচক পরীক্ষা করেছেন।

তার আগের দিনই আমি জানতে পারি আমার শরীরে অ্যান্টিবডি রয়েছে। তাই আগামীকাল গাড়ি নিয়ে লং ড্রাইভে যাব। এবং কোভিড -১৯ বাতাসে প্রাণ প্রশ্বাস নেবে। আমি আশা করি আগামীকাল উজ্জ্বল সূর্য উঠবে।

শরীরে অ্যান্টিবডিগুলির উপস্থিতি মানে এই যে কোনও সময় ব্যক্তিটি করোনায় আক্রান্ত হয়েছিল। তবে ইউএস সেন্টারস ফর ডিজিজ কন্ট্রোল অ্যান্ড প্রিভেনশন এখনও নিশ্চিত করতে পারেনি যে অ্যান্টিবডি থাকার অর্থ শরীরের প্রতিরোধ ক্ষমতা বিকশিত হয়েছে।

ওয়ার্ল্ড হেলথ অর্গানাইজেশন (ডাব্লুএইচও) বলেছে যে কারও শরীরে কোভিড ১৯ অ্যান্টিবডি থাকার অর্থ এই নয় যে কেউ দ্বিতীয় করোন ভাইরাস পাবে না।
আগের দিন, মেডোনা পৃথক অবস্থায় থাকা অবস্থায় একটি মন্তব্য করেছিলেন তিনি করোনার মহামারীটিকে “দ্য গ্রেট ইকুয়ালাইজার” বলেছেন।
যাইহোক, ম্যাডোনা পরে গেটস দানশীলতা অংশীদারদের কোভিড -১৯  থেরাপিউটিক্স এক্সিলারেটরকে ১০  মিলিয়ন অনুদান দিয়েছিল।