I am ready to apologize by force: Prosenjit / আমি জোর করে ক্ষমা চাইতে প্রস্তুত: প্রসেনজিৎ

Spread the love

Corona crisis on the one hand, kinship debate on the other. Between the two, Cinedunia is now practically turbulent. Nepotism, which started in Bollywood in the middle of this month, has so far reached the Bengali industry. Recently, Srilekha brought this allegation and fired at Prosenjit. Finally, the star of ‘Bumba Da’ opened his mouth on the basis of that allegation.

In a recent interview with Indian media, Prosenjit said, “He doesn’t want to talk about the controversy over kinship. While his career is in full swing, he has worked with many new directors. He has even worked with them for producers at the request of new producers. Those manufacturers are now well known. However, the actor also said that he has not acted in all their movies.

“Autograph is one of the movies of my career,” Prosenjit said. When I did this movie I didn’t realize it would be such a hit. However, after reading Srijit’s screenplay, I was able to guess that he wants to attract a new audience. There is a time when I have no work at hand for 6 months. After that I got back to work with time and also got success by working with newcomers.

একদিকে করোনার সংকট, অন্যদিকে আত্মীয়তার বিতর্ক। দুজনের মধ্যে, সিনডুনিয়া এখন কার্যত অশান্তিপূর্ণ। এই মাসের মাঝামাঝি সময়ে বলিউডে শুরু হওয়া নেপোটিজম এখনও পর্যন্ত বাংলা ইন্ডাস্ট্রিতে পৌঁছেছে। সম্প্রতি, শ্রীলেখা এই অভিযোগ এনে প্রসেনজিৎকে লক্ষ্য করে গুলি ছুড়েছিলেন। অবশেষে সেই অভিযোগের ভিত্তিতে মুখ খুললেন ‘বুম্বা দা’ তারকা।

সম্প্রতি ভারতীয় গণমাধ্যমকে দেওয়া একটি সাক্ষাত্কারে প্রসেনজিৎ বলেছিলেন, “আত্মীয়তার বিষয়টি নিয়ে বিতর্ক নিয়ে তিনি কথা বলতে চান না। তাঁর ক্যারিয়ার পুরোদমে চলছে, তিনি অনেক নতুন পরিচালকের সাথে কাজ করেছেন। এমনকি প্রযোজকদের হয়েও তিনি তাদের সাথে কাজ করেছেন। অভিনেতা আরও বলেছেন যে তিনি তাদের সমস্ত সিনেমাতে অভিনয় করেননি।

প্রসেনজিৎ বলেছিলেন, “অটোগ্রাফ আমার ক্যারিয়ারের অন্যতম সিনেমা। আমি যখন এই সিনেমাটি করেছি তখন বুঝতে পারি নি যে এটি এতটা হিট হবে। তবে শ্রীজিতের চিত্রনাট্য পড়ে আমি অনুমান করতে পেরেছিলাম যে তিনি নতুন দর্শকদের আকর্ষণ করতে চান। একটি সময় আছে যখন আমার৬ মাস ধরে কোনও কাজ নেই। এর পরে আমি সময় নিয়ে আবার কাজে ফিরে এসেছি এবং নতুনদের সাথে কাজ করে সাফল্যও পেয়েছি।