Justin Bieber denies sexual harassment allegations/ জাস্টিন বিবার যৌন হয়রানির অভিযোগ অস্বীকার করেছেন

Spread the love

Justin Bieber tweeted dismissing the allegations of sexual harassment. A woman named Daniel alleged that Beaver sexually abused the woman in 2014. Bieber claims he was staying at various locations in Austin that day with his girlfriend Selena Gomez and other friends.

The 26-year-old Canadian pop star wrote in a lengthy Twitter post on June 21, “There is no truth to this story. He also said that legal action would be taken against the woman. “Every claim of sexual harassment should be taken very seriously,” he tweeted.

“Because this story is impossible, I will take legal action against the law,” Bieber said.

জাস্টিন বিবার টুইট করেছেন যৌন হয়রানির অভিযোগ প্রত্যাখ্যান করে। ড্যানিয়েল নামের এক মহিলা অভিযোগ করেছিলেন যে ২০১০ সালে বিভার ওই মহিলাকে যৌন নির্যাতন করেছিলেন। বিবার দাবি করেছেন যে সেদিন তার বান্ধবী সেলিনা গোমেজ এবং অন্যান্য বন্ধুদের সাথে সেদিন অস্টিনের বিভিন্ন স্থানে থাকতেন।

২৬  বছর বয়সী কানাডিয়ান পপ তারকা ২১  জুন লম্বা টুইটার পোস্টে লিখেছিলেন, “এই গল্পের কোনও সত্যতা নেই। তিনি আরও বলেছিলেন যে মহিলার বিরুদ্ধে আইনী ব্যবস্থা নেওয়া হবে।” যৌন হয়রানির প্রতিটি দাবি নেওয়া উচিত “খুব সিরিয়াসলি,” তিনি টুইট করেছেন।

“এই গল্পটি অসম্ভব বলে আমি আইনের বিরুদ্ধে আইনী ব্যবস্থা নেব,” বিবার বলেছিলেন।