My wife became someone else!/আমার স্ত্রী হয়ে গেল অন্য কারও!

Spread the love

Actress Nusrat Faria entered the world of film with the Bangladesh-India joint production ‘Aashiqui’. Kolkata actor Ankush Hazra starred opposite him in the film. The pair also starred in Kolkata’s ‘Wedding Expedition’. The film was released on June 21 last year.

Meanwhile, after 7 long years of love, Faria got engaged to her boyfriend Ronnie Riyad Rashid on March 21. The news of the engagement was reported by Faria herself through her Facebook. Faria also said that they will get married soon.

On Sunday, Ankush jokingly posted a post on Facebook on the occasion of the one-year anniversary of the release of ‘Wedding Campaign’. There he shared a poster of the photo and a photo of Faria and her future groom, my wife became someone else on my first wedding anniversary! I love him so I let him go. Be happy darling.

অভিনেত্রী নুসরাত ফারিয়া বাংলাদেশ-ভারতের যৌথ প্রযোজনা ‘আশিকী’ দিয়ে চলচ্চিত্রের জগতে প্রবেশ করেছিলেন। ছবিতে তাঁর বিপরীতে অভিনয় করেছেন কলকাতার অভিনেতা অঙ্কুশ হাজরা। এই জুটি আরও অভিনয় করেছিলেন কলকাতার ‘ওয়েডিং এক্সপিডিশন’। ছবিটি গত বছরের ২১  জুন মুক্তি পেয়েছিল।

এদিকে, দীর্ঘ ৭ বছর প্রেমের পরে, ফারিয়া তার ২১ মার্চ তার প্রেমিক রনি রিয়াদ রশিদের সাথে সম্পর্কে জড়িত the এই বাগদানের খবর ফারিয়া নিজেই তার ফেসবুকের মাধ্যমে জানিয়েছেন। ফারিয়া আরও বলেছিলেন যে তারা শিগগিরই বিয়ে করবেন।

রবিবার অঙ্কুশ হাস্যকরভাবে ‘বিবাহ প্রচার’ প্রকাশের এক বছর পূর্তি উপলক্ষে ফেসবুকে একটি পোস্ট করেছিলেন। সেখানে তিনি ছবির পোস্টার এবং ফারিয়া এবং তার ভবিষ্যতের বরের একটি ফটো ভাগ করেছেন, আমার স্ত্রী আমার প্রথম বিবাহের বার্ষিকীতে অন্য কারও হয়ে উঠলেন! আমি তাকে ভালবাসি তাই আমি তাকে যেতে দিলাম। সুখী প্রিয়তম।