Now is the time to keep yourself healthy and safe /নিজেকে সুস্থ ও নিরাপদ রাখার এখন সময়

Spread the love

Actor Amin Khan is not as busy as before. Currently working in a private company. He has been in office for a few days even though the government has declared a general holiday. Currently staying at home on holiday. In today’s ‘Hello …’ section, he expressed his observations about house arrest time and showbiz ….

Is there any news about the shooting.

I have photo work in hand. But I don’t want to shoot right now. I will start shooting only if the situation is normal. We do not know when the situation will return to normal.

You can also do the drama that is being shot according to the hygiene rules .

Look, I think 2020 will be the year to keep yourself healthy and comfortable. Now it is very safe to stay at home to keep yourself healthy. I’m doing that.

Now is the time to keep yourself healthy and safe. So be careful to keep yourself safe. Follow the rules to avoid corona. Remember before life, after livelihood.

অভিনেতা আমিন খান আগের মতো ব্যস্ত নন। বর্তমানে একটি বেসরকারী সংস্থায় কর্মরত। সরকার সাধারণ ছুটি ঘোষণা করলেও তিনি কয়েকদিন অফিসে রয়েছেন। বর্তমানে ছুটিতে বাড়িতে রয়েছেন। আজকের ‘হ্যালো …’ বিভাগে, তিনি গৃহবন্দি হওয়ার সময় এবং শোবিজ সম্পর্কে নিজের পর্যবেক্ষণগুলি প্রকাশ করেছিলেন …

শুটিংয়ের কোনও খবর আছে কি?

আমার হাতে ছবির কাজ আছে। তবে আমি এখনই শুটিং করতে চাই না। পরিস্থিতি স্বাভাবিক হলেই আমি শুটিং শুরু করব। আমরা জানি না পরিস্থিতি কবে থেকে স্বাভাবিক অবস্থায় ফিরে আসবে।

স্বাস্থ্যকরন বিধি মোতাবেক যে নাটকটি শুট হচ্ছে তাও আপনি করতে পারেন…..

দেখুন, আমি মনে করি ২০২০  নিজেকে সুস্থ এবং আরামদায়ক রাখার বছর হবে। নিজেকে সুস্থ রাখতে এখন ঘরে থাকা খুব নিরাপদ। আমি এটা করছি।

নিজেকে সুস্থ ও নিরাপদ রাখার এখন সময়। তাই নিজেকে নিরাপদে রাখতে সাবধান হন। করোনা এড়াতে নিয়ম অনুসরণ করুন। জীবনের আগে, জীবিকার পরে মনে রাখবেন।