Obscene remarks about the flood, Bachchu wanted justice / বন্যার বিষয়ে অশ্লীল মন্তব্য, বাচ্চু ন্যায়বিচার চেয়েছিলেন

Spread the love

Prominent playwright and film director Nasiruddin Yusuf Bachchu has protested against the derogatory remarks made by various online media including social media after the well-known Rabindra Sangeet artist Rezwana Chowdhury was hit by the floods. He made a post on his Facebook profile on Wednesday night.

Renowned Rabindra Sangeet artist Rezwana Chowdhury has not yet demanded punishment for the obscene allegations leveled against him by some “mentally ill” people who are suffering from Corona disease in the flood. However, in the web series, everyone defends the country and culture against pornography. The manufacturer has demanded legal action, demanding punishment.

প্রখ্যাত রবীন্দ্র সংগীত শিল্পী রেজওয়ানা চৌধুরী বন্যার কবলে পড়ার পরে সামাজিক যোগাযোগ মাধ্যমসহ বিভিন্ন অনলাইন মিডিয়া যে অপমানজনক মন্তব্য করেছিলেন তার প্রতিবাদ করেছেন বিশিষ্ট নাট্যকার ও চলচ্চিত্র পরিচালক নাসিরুদ্দিন ইউসুফ বাচ্চু। বুধবার রাতে তিনি তার ফেসবুক প্রোফাইলে একটি পোস্ট করেন।

প্রখ্যাত রবীন্দ্র সংগীত শিল্পী রেজওয়ানা চৌধুরী বন্যায় করোনার রোগে ভুগছেন এমন কিছু “মানসিকভাবে অসুস্থ” লোকেরা তাঁর বিরুদ্ধে করা অশ্লীল অভিযোগের জন্য এখনও শাস্তির দাবি করেননি। তবে ওয়েব সিরিজে প্রত্যেকে পর্নোগ্রাফির বিরুদ্ধে দেশ ও সংস্কৃতি রক্ষা করে। নির্মাতা আইনানুগ ব্যবস্থা নেওয়ার দাবি করেছেন, শাস্তির দাবি জানিয়েছেন।